Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сунько Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Сунько Н. О. 
Інтертекст як маркер культурного коду в англомовному газетному заголовку [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2011. - Вип. 19. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2011_19_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сунько Н. 
Квантитативний підхід до вивчення прецедентних одиниць мови в англійському газетному заголовку [Електронний ресурс] / Н. Сунько // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 751. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_751_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.435 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сунько Н. 
Претексти як алюзивні денотати першого рівня в англомовному газетному заголовку [Електронний ресурс] / Н. Сунько // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 708-709. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_708-709_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сунько Н. О. 
Когнітивна метафора як тропеїчний трансформант у структурі алюзивного газетного заголовка [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 51. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_51_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.506 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сунько Н. 
Формальма актуалізація прецедентних текстів як спосіб трансфомації цитат у газетному заголовку [Електронний ресурс] / Н. Сунько // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 740-741. - С. 217-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_740-741_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 602.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Краус К. 
Актуалізація імені концепту peculiarity прецедентними феноменами у художньому дискурсі [Електронний ресурс] / К. Краус, Н. Сунько // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 19(2). - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_19(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.423 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сунько Н. О. 
Лексико-семантичний аспект перекладу англомовних рекламних слоганів на українську мову [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько, К. О. Сологуб // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2018_2_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.167 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кінащук Т. 
Фразеологічні одиниці як засіб атракції англомовних газетних заголовків [Електронний ресурс] / Т. Кінащук, Н. Сунько // Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія. - 2021. - Вип. 831-832. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2021_831-832_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чукур Я. 
Типологія прецедентних імен у газетних заголовках [Електронний ресурс] / Я. Чукур, Н. Сунько // Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія. - 2021. - Вип. 831-832. - С. 298-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2021_831-832_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сунько Н. О. 
Синтаксичний аспект перекладу англійських рекламних слоганів українською мовою [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько, К. О. Сологуб // Науковий вісник Херсонського державного університету". Серія : Лінгвістика. - 2018. - Вип. 34(2). - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2018_34(2)__52
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сунько Н. О. 
Типологія інтертекстем в мові газетної публіцистики та особливості їх перекладу [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько, І. О. Марчук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Вип. 48(3). - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_48(3)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сунько Н. О. 
Цитація у заголовках сучасної англомовної преси та особливості його перекладу українською мовою [Електронний ресурс] / Н. О. Сунько, Р. А. Мельник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Вип. 48(3). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_48(3)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського